vineri, 16 aprilie 2010

DE CE?



Daca va intrebati de ce am inceput acest blog in loc sa ma joc cu papusile, raspunsul este simplu. Imi scriu 'memoriile' pe toate suporturile de hartie pe care le gasesc prin casa, asa incat mama s-a gandit ca pot face acest lucru si in mediul virtual. Nu inteleg eu inca prea bine ce este cu acest mediu virtual, insa ma voi lumina curand. In plus, in acest mod imi pot face ideile publice si, poate, imi gasesc si noi prieteni.

Sa revenim la papusi: ma joc cu ele! Chiar foarte mult. Si cu alte jucarii, desi in ultima vreme imi plac tare mult jocurile: e captivant sa cauti strategii. Si sa inveti sa pierzi. Daca ati sti ce frustrant mi se parea cu ceva timp in urma ca nu castig doar eu. Dar am invatat sa si pierd.

Incet-incet o sa aflati mai multe despre mine. Cel mai mult imi place sa cant si sa fiu in mijlocul copiilor, la petreceri.

Va invit sa rasfoiti paginile blogului si sa ma contactati. Promit ca nu va veti plictisi impreuna cu mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu