sâmbătă, 22 mai 2010

Eveniment African la Centrul Cultural Genesis


Astazi am petrecut cateva ore la Centrul Cultural Genesis unde a avut loc evenimentul 'Africana'. A fost interesant. 

Am confectionat masti si am incercat sa fim sefi de trib, macar pentru o zi.


Am ascultat muzica africana si am incercat sa dansam precum triburile africane. Cred ca mi-ar placea sa urmez un curs de dansuri africane si sa port costum traditional african. O sa ma mai gandesc la acest lucru.


Ea e prietena mea, girafa. Nu e chiar africana get-beget si nici petele nu sunt autentice, insa a fost draguta cu noi, copiii.





Cel mai mult mi-au placut imaginile din parcurile nationale din Africa. Mi-a parut tare rau cand am auzit ca o multime de animale au fost omorate in timpul razboiului civil si acum locuitorii trebuie sa repopuleze zonele afectate. Ideea unui safari mi-a suras insa.


Era sa uit! Am incercat si mancaruri traditionale: banane prajite. Au fost gustoase, insa eu le prefer totusi doar coapte bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu